maandag 10 oktober 2011

Purety with Surety

Deze mooie kruik staat hier op de gang. Met het schepje kun je er wat water uitscheppen en met de metalen beker bovenop kun je dat dan lekker opdrinken. Ik ben er nu een week en het is nog nooit ververst.
Voor de zekerheid houd ik het bij flessenwater. Eerst nam ik wat er te krijgen was, ik lette er vooral op dat de seal onbeschadigd was. Dat schijnt echter niet genoeg te zijn.
De local brands zijn niet betrouwbaar, soms stoppen ze gewoon water uit de pomp in een fles en verzegelen die vervolgens keurig. Een etiket erop met wat mooie kreten, zoals "Ozonized" of "UV treatment". Ook de mooie slogan "purety with surety" komt van zo'n fles.

Aquafina is van Pepsico en dat is dan schijnbaar wel betrouwbaar. Ik heb nog geen last gehad, toch heb ik voor de zekerheid maar een doosje van ingeslagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten