woensdag 6 juli 2011

Project Proposal


Vandaag kreeg ik het project proposal voor mijn project in India. Ik ga een maand werken bij de People's Education and Development Organisation in Mada, district Dungarpur in India. Dat is een organisatie die zich bezig houdt met "rural development" ten behoeve van de plaatselijke stammen. Nou dat "rural" vind ik eigenlijk wel stoer klinken en heb meteen ingestemd met het voorstel. Er wordt nu een vlucht gezocht voor het weekeinde van 1 oktober.
Omdat iedereen nu in de vakantiestemming is en dus bezig is met het zoeken van een passende accommodatie onthul ik alvast het gastenverblijf waar ik zal logeren.

4 opmerkingen:

  1. Nou, ik heb een appartement in Spanje geboekt...qua model lijkt het er een beetje op. Wel een mooie poort overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je daar ook all-inclusive? Ik wel. Citaat uit mijn "reisgids": Voor wat betreft de ligging van het hoofdkantoor en jouw verblijf is het goed om te weten dat het een ruraal gebied betreft en dat de ligging redelijk geïsoleerd is. Er zijn op loopafstand bijvoorbeeld geen restaurants of winkels. Het eten zal drie keer per dag worden verzorgd in het gastenverblijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk hebben ze iets van sanitaire voorzieningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zit wel goed. Voor de hond is er in elk geval een mooi uitlaatveldje.

    BeantwoordenVerwijderen