woensdag 13 juli 2011

Fasting from Fashion

Dit kostuum en deze 3 overhemden heb ik Thailand laten maken. Echt maatwerk dus. De twee stropdassen kreeg ik er zomaar bij. Volgens mij is het kostuum blauw, maar de lezers zullen wel weer vinden dat het paars is of misschien wel zwart. Het kostuum heb ik precies een keer gedragen, de overhemden misschien zelfs wel twee maal. Weggooien is zonde, maar in de kast hangt het eigenlijk alleen maar in de weg.
Als oplossing heb ik nu het volgende bedacht. Ik neem het mee naar India en draag het daar (misschien?) en dan kijk ik ondertussen uit naar iemand die ik er blij mee kan maken. Een beetje het idee van "de cirkel sluiten". Dat vind ik wel een mooie gedachte.
Sinds ik dat bedacht heb, krijg ik trouwens wel opvallend vaak te horen "je kunt dat wat je nu aan hebt ook misschien wel meenemen naar India".

5 opmerkingen:

  1. Goed opgemerkt! Op de foto is inderdaad mijn voet te zien. Maar toch een stuk minder opvallend dan de voeten bij mijn vorige post. Die voeten waren overigens niet van mijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gevatte reactie op die nare reactie van ' anoniem'. Persoonlijk ben ik groot fan van paarse sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie niet dat deze sokken paars zijn. Wat een geweldige opmerking van 'je kunt dat wat je nu aanhebt ook wel meenemen naar India'. Had ik kunnen zeggen. Was het Emma?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijna goed, het was iemand die zich stoort aan een paar slippers dat ik al meer dan 20 jaar draag.

    BeantwoordenVerwijderen