donderdag 7 juli 2011

Marienkäfer

Vandaag heb ik een plaatje boven mijn blog geplaatst. Omdat ik niet wist hoe je de letters aan moest passen, heb ik gezocht naar een foto met veel lichte kleuren. Zo kun je de letters blijven zien.
Bij elke foto hoort een verhaal. Zo ook bij deze. In de nazomer van 2009 werd er in de pers melding gemaakt van een heuse lieveheersbeestjesplaag op de waddeneilanden. Dus bij een dagtochtje naar Borkum in die periode heb ik de hele dag uitgekeken naar deze beestjes. Nou, met de plaag viel het wel mee. Uiteindelijk heb ik er één gespot op een zonnescherm.

6 opmerkingen:

  1. Sjabloon ontwerper --> Geavanceerd --> Kleur blogtitel en/of lettertype blogtitel.

    Je kan ook in een ander programma je foto bewerken en een tekst erop vermelden (Gimp of online kun je ook leuke dingen vinden). Dan heb je de blogtitel van Blogger niet meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik heb de letters nu wat donkerder gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dit als paars, ja toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooi hè?
    Wel donker, maar niet zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie is diegene die steeds anoniem reacties plaatst? In Scheveningen was wel een lieveheersbeestjes-plaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem is anoniem. Maar ik vind het heel leuk dat jij gewoon je naam noemt.

    BeantwoordenVerwijderen