woensdag 27 juli 2011

Icefields Parkway

Het viel gelukkig mee met het weer. De regen stopte toen we goed en wel op weg waren en kwam slechts af en toe weer even terug. Wel wat laag hangende bewolking hier en daar, zoals op de foto's goed te zien is. Bijvoorbeeld op de foto hierboven. Het Moraine Lake in de Valley of Ten Peaks. But no peaks today unfortunately. In plaats daarvan een mooie wolkenpartij. Er was ook nog het Lake Louise, maar toen regende het heel hard. En we vonden het daar ook wel erg druk.
Geef ons maar het Peyto Lake, dat hieronder staat.

We zaten wel 300 kilometer in de auto, dus om soepel te blijven even wat Tai Chi oefeningen.
En tot slot de Athabasca Glacier, wij noemden hem de Azkaban gletsjer.

En vandaag 3 beren (zwarte beren voor de experts) en een wolf gezien. Ja een wolf.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Leuk om jullie reisje zo ook een beetje mee te beleven!
    Groetjes en geniet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, die foto's. Jammer dat ik niet mee ben he? Met mij achter het stuur waren het vast spannende kilometers geweest! Van die wolf wist ik niks, dat moest ik van oma horen.. Jammer! Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Julia: Als oma die informatie van de blog kan halen, zou ik niet weten waarom jij dat niet kan. Teleurstellend!

    BeantwoordenVerwijderen