woensdag 17 augustus 2011

Unfinished Business

Flipje Tiel is onlangs 70 geworden. Hierdoor kwam bij mij wat oud zeer boven.
Op de kleuterschool moesten wij een tekening maken. Ik had bedacht om Flipje Tiel te tekenen. Aan het einde van de tekenles leek het nergens op. Ik moest er niet aan denken dat ik die tekening op een later tijdstip zou moeten afmaken. Daarom heb ik hem opgeborgen in andermans laatje. Ik kan me zelfs nu nog herinneren hoe een klasgenoot op een later tijdstip verbaasd deze tekening tevoorschijn haalde en opmerkte zich niet te kunnen herinneren hem ooit gemaakt te hebben.
Hopelijk is dat nu bij dezen na 45 jaar rechtgezet. Het moge duidelijk zijn dat het bij deze tekening niet gaat om de artistieke waarde maar om de therapeutische.

2 opmerkingen:

  1. Dit is een mooi voorbeeld van een biechtblog....katholieke achtergrond misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's right. Is Miss Marple or Sherlock Holmes reading this blog?

    BeantwoordenVerwijderen