vrijdag 18 mei 2012

Tante Trees 85 jaar

Ik heb een vrijgezelle tante die gisteren 85 jaar werd. Om dit te vieren werd ik, samen met mijn neven en nichten en ooms en tantes uitgenodigd in de residentie Vredenbergh te Breda.  
Een portret van Tante Trees en haar generatiegenoten. Generatie T van links naar rechts: tante Tos, tante Lien, tante Riet, ome Cor, tante Trees zelf en tante Fien. 
   
De jongere generatie poseerde een stuk minder gewillig. Misschien omdat ik niet door de ceremoniemeester was uitverkoren als officiële fotograaf en daardoor in feite illegaal mijn kiekjes schoot.


De ceremoniemeester zelf was overigens helaas verhinderd. Maar ook zonder haar kwam het toch nog goed. Wat dacht je van deze flashmob.

Zelfs neef Wim vindt het helemaal top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten