vrijdag 8 augustus 2014

Zwembroek

Ik heb het speciaal opgezocht, precies 10 jaar gelden kocht ik in Ouddorp een zwembroek. Tijdens de laatste vakantie bleek hij zijn beste tijd gehad te hebben. Letterlijk en figuurlijk was de rek er uit. Met als gevolg dat er na elke golf een heuse bouwvakkersdecolleté zichtbaar werd. Dat leverde zo veel commentaar op, dat ik de falende zwembroek maar in Sri Lanka heb achter gelaten. Jammer, want het was een fijn broekje.

En daarbij zag hij er ook nog fantastisch uit. Kijk maar eens op deze oude foto.


Gisteren kocht ik een nieuwe. Ik ga er vanuit dat deze wat langer mee gaat. Het zal wel even wennen zijn, zo'n kort broekje. 

2 opmerkingen:

  1. Jee Roland 10 jaar is echt wel en bejaarde leeftijd voor een zwembroek met zoveel zwem kilometers!
    Gelukkig heb je de foto's nog :)

    BeantwoordenVerwijderen